Hospital de Viladecans ICS

L’Hospital de Viladecans es reforça per afrontar la campanya d’hivern

Des de l’1 de gener, l’Hospital de Viladecans ha activat el Pla d’Hivern per afrontar l’increment de la demanda assistencial propi d’aquestes dades. Això es tradueix en un increment de professionals a les àrees d’Urgències i Hospitalització a Domicili, així com la disponibilitat de poder derivar a pacients a llits de subaguts.

Arran de l’increment de l’afluència de pacients a l’àrea d’Urgències a les últimes 48 hores (d’un 20% de pacients, aproximadament), bàsicament en patologia respiratòria, com ara descompensacions d’EPOC o pneumònies, s’han pres mesures organitzatives com ara el reforç a l’àrea d’Urgències amb professionals d’infermeria, i l’agilització de les altes a domicili abans de les 12 hores. També s’han obert els 10 llits de la Unitat de Curta Estada Quirúrgica. Actualment, l’hospital està al 100% de la seva capacitat.

5 de gener de 2016